03.04.2008 Vart är världen på väg...

Ja det kan man ju undra sig. Ingen alkohol sen 26e januari. Ingen skräpmat, godis läsk, inget onyttigt öht på 50 dagar. Och igår  - gick jag in på NK helt själv för första gången. Vilken sopa jag är. Men björnen sover ju inte för ingenting. Man måste ladda batterierna av många anledningar. Maj, juni och Juli blir tuffa men ack så roliga.

Nästa vecka bryts dock trenden för en dag. Iallafall med spriten. För då är det TREAT´s releaseparty. Förväntningarna ligger på topp. Amazing! Party! Dekadens!

Nej nu ska jag uthärda ännu en dag innan det bär av för en timmes cross på gymmet.

image60

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va bäst du är då! själv är man en sopa.. har inte varit på gymmet på 2 månader.. de gör ont i plånboken när sats kortet ligger där o bränner.. men ja va iväg på en omgång squash idag faktist... Ibland saknar jag e nått otroligt att jobba ihop med.. men men.. hoppas allt e bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback