08.04.2008 Gnid inte lampan om du inte vill ha ut anden..

Igår var en trött dag. Var så seg i gårkväll att jag inte förmådde mig att uppdareta. Var iallafall ute och sprang en liten runda på ca 4km. Trodde jag sprang som en vägsnigel men det visade dig att jag endå hållit en fin kmtid.
Låg i soffan och slappade med en kisse i knät och en på armstödet till soffan samtidigt som jag tittade på Suvivorman.

Idag har vi fått nya lampor på jobbet. I grevens tid. Dom gamla har varit trasiga sen innan jul. Så nu slipper man sitta och kisa framför datorn och orka kanske hålla sig lite mer vaken.

Casandra har föresten fått damp och försöker smita ut varke morgon när jag ska gå hemifrån. Inte praktiskt än så länge utan hon sitter och spanar och man bara väntar på att hon ska sula iväg.  Skulle vara extremt drygt om hon gjorde det. Frågan är hur man kan lösa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback