10.03.2008 Kisse vill ha negerkyssar..

Haha nyss när jag gosade med lillmys kom jag på mig själv med att säga med fjantig röst: -"Kisse vill ha negerkyssar". Ha ha ha. Tror jag måste kolla lite jönsonligan nån dag.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har bytt frisyr och hårfärg, trashat en tröja inför imorgon och nu ska jag snart dammsuga. Allt är frid och fröjd utom min axel som har bett om träningsledighet tills på lördag.  Idag drog jag också en repa på stan och hittade ett par helt underbara örhängen med stjärnor på åhlens. Amazing!
Nej nu är det bara att dra fram sugis och bränna över mina 29kvm på ca 1,5min.

Hej och hå. Så ses vi på TREAT imorgon?

Kommentarer
Postat av: Madde

Ses på Treat imorgon? JAAAAAAAAAA det kan du ge dig på....:)

Postat av: Magda

Hoj! När får man se bild på nya frillan, då?:)

2008-04-11 @ 18:05:16
URL: http://www.welldyermaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback