16.04.2008 Att vara passiv rökare..

Här på jobbet är man ofrivilligt passiv rökare. PÅ JOBBET. Där man MÅSTE vara för att på något sätt säkra sin inkomst. Och jag hatar det. Som idag. Jag är helt täppt i näsan och det känns redan som att jag andas genom ett sugrör. En efter en av mina kollegor kommer in och fullkomligt stinker nyrökta. Som att jag inte kan andas innan liksom. Jävla äckliga idioter. Jag vill inte sitta i ett rökmåln och må dåligt. Det borde krävas sanering av rökare innan man beträder en arbetsplats. Det är respektlöst.

Kommentarer
Postat av: AC

HATAR rökare....det värsta som finns. Vad jobbar du med?

Postat av: Frida

Svar på kommentar; Jo, de ska jag nog. Springa och eller gå. =p

2008-04-16 @ 17:57:30
URL: http://lovetolove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback