16.04.2008 När man väntar mirakel..

Idag gjorde jag det. Jag testade den jävla jeanskjolen jag inte kom i för en månad sen. Och nog jävlar satt den som ett smäck. Fantastiskt. I den här takten kommer den snart vara för stor. Haha.
Idag ringde jag och bokade tid hos naprapaten till på fredag. Hoppas nån knäcker lite i mig så axeln får tillbaka sin rörlighet. Funkar ju inte att gå onking som en stelopererad zombie. Imorgon blir det långpass löpning och jag hade hoppats att garmin skulle ha hunnit komma men förhoppningsvis blir detta innan fredag istället. På söndag ska det löpas runt Drottningholm och då hade det ju varit kul att ha den.

Idag är det föresten bara 49 dagar kvar till SRF. Det ni!

image84

Lägg speciellt märket till hur glad och lycklig gubben bakom mig ser ut..

Kommentarer
Postat av: saran

fan alltså, du är duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback