01.08.2008 Climb as high as you can dream..



Igår blev det en kort men effektiv halvtimme på karbin. Uppvärmning med 3 klättringar på "Ingen rast; ingen ro" och därefter gick jag  över till "Snabba på då!" som jag aldrig klättrat förut. Krävdes 3 försök innan jag gjorde ett ganska jävligt move och kom förbi kruxet. Vilken njutbar känsla.
Åkte hem och kastade i mig middag bestående av en stor tallrik fil och flingor, en macka och ett äpple sen drog jag ut och sprang. Det skulle jag inte ha gjort. efter 2km började jag må så förbannat dåligt. Illamående deluxe och fick stanna vid infarten till långbro. Dagens slutade iaf med strax över 5km löpning och sen 40min promenad.
Snabbpackade lite inför helgen och sen åkte jag in till city för att kolla Apes som spelade på Sugar bar. Var bara så sjukt trött så det var väl närmare en lidelse än något positivt.

Nu är det bara att genomlida dagen för att sen sätta sig på ett tåg ner till skåne för det stundande bröllopet. Spännande. Blir med andra ord en träningsfri helg som säkerligen slutar i både alkohol, skitmat och godis. Men det har jag gjort mig förtjänt av.

To accomplish great things we must not only act but also dream; Not only plan, but also believe.

Kommentarer
Postat av: Joel

Jag vill bara tipsa om denna blogg

http://ylvans.blogspot.com/

2008-08-04 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback