06.08.2008 Inte alltid till topps..

Man kan inte alltid vara på topp. Det känns skönt att veta att alla människor har sina up´s and downs. Jag ligger lite i en svacka mentalt just nu men tror mig veta botemedlet och medicinen för att hitta tillbaka till motivationen.
Så ikväll är det jag som kryper ner i soffan och bänkar mig framför Made In Switzerland  - Live in Zürich och bara låter mig hänföras.

You can turn me loose, you can call my name
I'll keep climbing higher
I will touch the sky, as the eagle flies
On my way to be there
Right on top of the world



Den lycka som viss musik ger är obeskrivlig. Att något så långt bortifrån kan skänka sådan värme och krypa så nära inpå.
Sen finns det ju somliga människor som talar bara för att de finner ljud lättare att handskas med än tystnad...


Kommentarer
Postat av: Madde

Gotthard...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback