09.07.2008 Alla goda ting är 4.

Igår var det crosstrainer, styrka och trappmaskin som stod på schemat. Kändes grymt bra. Jag kände mig som ett riktigt proffs där jag gled omkring på gymmet i svettig flärd. Jag behövde det där passet mentalt. För nu känner jag mig starkare och mer taggad än nånsin. Idag blir det fartlek och imorgon är det vila eftersom jag kommer ägna hela eftermiddagen med att sitta i en bil upp mot Härnösand. Kommer bli en trevlig helg. Vi får se vad katterna kommer tycka. Hehe.
Igår kokade jag föresten ägg för första gången på flera år. Vet inte varför det inte blivit av men nu ska jag definitivt göra det oftare. Underskattat.

Dagens Jag-vill-dit-så-det-värker-bild:





Kommentarer
Postat av: Magda

Ahh... man förstår varför det kallas "världens tak"...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback