11.07.2008 Morgonträning..

Givetvis, som ett brev på posten var jag superpigg imorse och uppe med tuppen. Tog en snabb frukost och drog iväg till Västertoprshallen för att Crosstrainer-pass. 50min intervaller blev det. Jobbigt och urskönt. Dessvärre hade någon glömt slå på fläktarna så man badade ju i svett efter bara någon minut. Var extra noga med all stretching efteråt eftersom jag fått grym träningsverk efter förra löppasset. Efter en god lunch bestående utav blomkålsgratäng och kesosallad ska jag försöka motivera mig till att ta tag i städningen. Lika bra att få det gjort för i eftermiddag ska jag promenera in till stan och hälsa på Madde och nya katterna.




I'm the one to dare the weak, to push you all over the pain...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback