16.07.2008 Härlig träning.

Dagens träning var över all förväntan. Började med 30min cross och körde sen 50min styrka i gymmet. mycket skönt. Fick någon annan form av uppenbarelse när jag skulle jogga 2km på löpbandet för att testa höften. Klämde i lite extra i steget, rätade upp mig, gav fan i att slänga ner hälen och längde ytterst lite på steget och plötsligt så bara kändes allt så förbannat bra. Där satt det. Det var skönt, det var vacket och det var njutbart.
Efteråt tog jag god tid på mig med stetchadet och Ja det kändes bra. Hoppas att detta håller i sig nu.
Pronaxenen gör verkligen underverk. Tänkte köra vidare med den 3 dagar till och sen har jag förhoppningsvis blivit så pass mkt bättre att den inte behövs.
Idag är det exakt en månad till midnattsloppet. Måste lyckas klämma av några långpass innan. Men den här veckan tar vi det lungt.

Lillmys fastnade i handtagen på en papperspåse idag och for runt helt skräckslaget med påsen runt halsen. Herrejävlar så han skrämde slag på hema hemmet.

Nej nu blir det lägga sig i soffan och kolla Projekt runnaway.

Kommentarer
Postat av: Anita

Hur långt är ett lååååångpass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback