25.07.2008 I shoppingtagen

Igår efter jobbet hoppade jag av t-banan vid slussen för att ge Addnature på högbergsgatan ett gediget besök. Köpre en liten och smidig resehandduk som inte tar mer plats än en apelsin samt ett Houdini-linne i svart.
Efter ett tips av Madde sprang jag in en en vända på Igors sport också och hittade ett par löpartights från Nike för 225kr. Gråa med mörkrosa revärer. Har spanat på dom tidigare men då kostade dom 600 så ibland lönar det sig att ha is i magen.



När jag kom hem hade mitt paket från Ellos kommit men 2st klänningar och tro det eller ej men BÅDA satt som ett smäck. Fantastiskt. Detta gör att jag tom har 4 st klänningar att välja mellan till Terese´s bröllop som oavsett klänning kommer bli grymt roligt. Nästa helg mina vänner, då smäller det med pompa,ståt och tysk fulsprit.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snyggt linne!

Postat av: annso

kul... jag har ingen =(

2008-07-25 @ 16:03:49
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback