29.07.2008 Klättershopping.

Idag har jag irrat runt i Stockholm, testat minst 10 olika skomodeller,selar, snackat hinkar,karbiner,replås,åttor,hexor (behöver jag fortsätta?) Men nu är jag en mycket nöjd och glad klättrare. Den utrustning som finns tillgänglig i klätterkretsar är absurd. Det är en djungel utan dess like där alla vill överglänsa varanda och där det alltid finns plats för det extrema. Speciellt nöjd är jag över mina nya W`s Evol Elektra. Fantaskiska skor. (Även fantastiskt fula men vad spelar det för roll när jag kommer klättra som en gud ;-))



Nu är det dags för middag innan jag drar ut och springer. Blir en runda bort till Sätra IP och jag hoppas det är tomt och öppet på banan. Hade varit nice.

Till topps! (Eller iallafall: Till topps av väggen, (än så länge).)

Kommentarer
Postat av: saran

linda! du är så sjukt cool. måste bara säga det! om några veckor flyttar jag till sthlm, kan du inte jaga ut mig i nåt spår då? eller iaf tipsa om vad jag ska ta vägen om jag vill återuppta min älskade spinning?

Postat av: Bänkt Sänkt

Stå nu inte och tjuvlyssna utanför vår repa....

2008-07-29 @ 17:59:32
Postat av: saran

ska bo i täby. och spinning två dagar i veckan låter strålande! var tränar du?

2008-07-29 @ 19:20:05
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback