13.06.2008 Med siktet inställt på....

Kebnekaise! Där satt den. Den 25 augusti bär det av. Spännande deluxe. Nu ska det bara styras upp med det praktiska. Massor som måste fixas,köpas,testas,kollas,ordnas mm.

Idag har jag också suttit och kollar olika flygaltenativ för Nepalresan nästa vår. Ser ut som att jag spikar 19 april till 11e maj. Hittade ett gäng shyssta flygaltenativ där ikring. Och det blir också en dag extra än vad jag planerat. Men det är ju bara positivt. Då kan man lägga in en extra dag om något oförutsett skulle hända eller om man helt enkelt skulle få för sig att göra något spontant. Iof har jag satt det säkra före det osäkra och redan lagt in lite extradagar men jag har en känsla av att jag kommer njuta var enda sekund och tacka mig själv för att jag unnade mig mer tid. 



I helgen blir det föresten att jobba igen. Som vanligt. Jag är så extremt jobbless och trött på mitt skitjobb. Inte ens alla planer kan motivera mig till att vara positiv till jobbet. Men det är bara att bita ihop och svära i smyg. Jag förväntar mig att skiten vänder snabbare än jag tror...

Väl mött.

Kommentarer
Postat av: dyer

Åh! Kebnekaise låter verkligen läckert! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback