17.06.2008 Det är inte lätt när man gör det svårt..

Har jävlats med att försöka piffa upp bloggen lite men det har väl knappast gått som en dans på rosor. Var ju år sen man rörde vid Css och nu för tiden finns det ju slappvarianten Dreamweaver. Men skam den som ger sig och jag tragglar vidare.

Igår var jag på spinning. Det sämsta spinningpass jag nånsin varit på. Tecnomusiken plågade på till dödagar. Totalt meningslös musik och den var precis lika o-peppande som instruktören. Även om jag trampade på utav helvete och blev fysiskt trött så gick jag miste om den mentala tillfredställelsen och kände mig i allra högsta grad snuvad på konfekten när jag gick därifrån.

Nu har jag och min vapendragare Jess bokat upp oss på en tur till södra Norrland och kustpärlan Härnösand. För er som inte vet är det min hemstad.
Det Blir bla en dagsutflykt för lite klättring i skule, några öl på bittens i gamla (goda?) vänners lag och sen bara sola,bada och slappa en helg. Njutbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback