17.06.2008 Uteblivet långpass..

Hade målat upp världens planer för dagen. Tänkte ge mig ut på ett riktigt njutbart långpass men sen gick liksom tåget med mig kvar på perrongen. Tvättat, storstädat och gjort madlåda inför imorgon och nu är tiden slut. Rensade ur hela klädkammaren,alla verktyg,kastade kläder,gjorde stopp i sopnedkastet,plockade ur och dammsög under sängen osv. Försöker hindra mig själv från att ens tänka på orden "ångest", "utebligen" och "träning" i samma mening. Jag förtjänar och behöver säkert en vilodag. Fastän jag känner mig dödligt pepp och pigg. Imorgon däremot. Då ska jag göra hemmapizza och springa långpass som aldrig förr.

Längesedan jag la upp några bilder på katterna föresten. Casey vill ju aldrig vara med på bild och min lya är för mörk för att det ska bli bra bilder. Får gå ut och ta imorgon. Men slabbtog 3 bilder nu endå.

  

Kommentarer
Postat av: Frida

Lillkillen är så underbart söt! <3 Hoppas att allt är bra med dig! Kram

Postat av: Madde

Herregud vad "Lillmys" blivit stor....

2008-06-17 @ 22:28:25
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Anita

Banan jag springer är mycket upp och ner, asfalterad för inlineåkare, sen springer jag in på en slinga som har blöt sågspån och en "kräksjukt" lång uppförsbacke. :O)Tungt men bra!

2008-06-18 @ 09:13:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Jag glömde ju säga att Casey är jättefin...:)

2008-06-18 @ 13:30:17
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Joel

Söta katter :)

2008-06-18 @ 14:20:38
Postat av: Clavinova

Hjälp vad lille bebben blivit stor! Jag minns ju när lilla skrutten fick plats i min hand! Och färg har han fått också, storpojken. :)

2008-06-19 @ 17:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback