21.06.2008 Ny dag med nya möjligheter..

Smet 30min tidigare i morse från jobbet. Var hemma strax innan 06 och funderade först på om jag skulle ut och springa men viftade ganska snabbt bort tankarna. 7 timmars sömn senare är jag G igen. Nu ska det nötas vandringskängor! Men en ny ljudbok i lurarna och halva bokryllan i ryggsäcken traskade jag iväg. Vek in på "Hälsans stig" och vek sedan av mot en av dom små sidospåren som är mer liknande ett kuperat helvete än en stig. Underbart. Kängorna skötte sig bra hela vägen. 1,5 timme blev det totalt. Synd att man har så förbannat ont om tid hela tiden. Nu är det bara att ladda om för att åka in till jobbet. Motiverande deluxe. Byta skogen mot Jobbet. Ha ha ha. Tillåt mig le.
Imorgon ska jag ta med mig lunch och åka ut till Paradiset för en heldag. Hoppas bara vädret är bättre än idag. Spöregn är ju inte jätteroligt alla gånger. Måste slänga in ett löppass imorgon också. TID. Hur mycket jag än försöker verkar jag inte kunna få ut mer än 24 timmar på mina dygn, vad gör jag för fel?  ;-)

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Annso

2008-06-21 @ 17:45:44
Postat av: annso

tack så mycket! =D

2008-06-21 @ 17:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback