02.03.2008 - A Hard days night..

Sådär ja. Here we go. Blogg var det ja. Hittade en gammal som jag valde att förnya. Smidigt då lata jag inte ens pallade att regga en ny.

Gårdagen var skön. Jag och kissarna låg hemma och slappade hela morgonen framför tv:n innan jag drog in till medis för att träna med
Madde (Bilden är föreställande Madde sittandes på en Vibroplate). Synd bara att hon just nu är världens mest omotiverad människa vilket smittade av sig deluxe. Men några km på löpbandet och ett lagom soft pass i gymmet blev det. Tänkte ju köra skiten ur mej men så roligt blev det inte. Ska ta igen allt idag. Då jävlar.

Igår var det också plåtning av Motoboy och Smashing Pumpkins på Hovet. Ljuset var under all kritik och givetvis fick jag med mig fel objektiv av bara farten. Men shit happens.

Motoboy:

image3

image4

Smashing Pumpkins:

image5 image6

Och med det säger jag: God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback