09.03.2008 Trött as hell..

Idag är man inte så kaxig kan jag säga. träningsverk överallt och är extremt mör. Var iallafall iväg och styrketränade en sväng i morse och det kändes ganska bra. Åt en extremt god kycklingsallad till lunch och sen blev det soffan ett par timmar. Nu tänkte jag få lite datajobb gjort samtidigt som jag tittar på LA Ink. Lillmys har däckat i mitt knä.

Inatt var det vattenkrig här. Jess hade vaknat av att dom satt och lekte på bordet med vattenglaset. Blev lite krystat mellan oss idag på träningen. Jag pallar inte när folk bara ger upp utan att ens ha försökt. och nu handlade det bara om att ta bort ett litet fotband från cykeln som tar ca 2sek. Man får inte ge upp eller sura ur för inget. Men saksamma.  Orka mala.

Lillmys fick bada idag och han skötte sig bra. Han luktar riktigt nice nu.

Min axel känns mycket bättre och det bevisar ju bara min teori om att det är arbetsrelaterat. Imorgon jobbar jag bara 6 timmar och kväll. Så känns rätt skönt. Ska verkligen tänka på hur jag sitter så kanske det blir bättre.

Nej. Ett avsnitt LA Ink innan middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback