12.03.2008 Ligist javisst.

Först vill jag passa på att presentera Casey. Hon vill aldrig vara med på bild och eftersom hon har mycket svart i sig är det svårt att få bra bilder på henne i min mörka lägenhet. Här är hon iaf. 8årig husis:

image25

Annars har jag och lillmys haft en liten lekstund:

Vad är det där för knöl i mattan?

image26

Tittut...

image28

Nu jävlar har jag dig allt!

image29

Men visst är jag fin!?

image30

Nej nu är det ner och hämta tvätten, käka och sen iväg på yoga. Lär väl vara oviga jag och 11 andra kärringar.


Kommentarer
Postat av: Madde

oh vad söta...."lillmys" verkar va rätt go han..

Postat av: Annso

söta! =D
haha, yoga... ;)

2008-03-12 @ 21:00:17
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback