22.03.2008 - Run Forest.. run..

Ny dag med nya möjligheter. Jess hade sovit över så vi drog och tränade när Forsgrenska öppnade kl 10. Började med att sola 20min vilket var enormt skönt. Man kan ju inte se helt likblek ut nu när våren förhoppningsvis är på väg. Träningen blev 5km på bandet. 33.08 vilket är en godkänd förbättring. Joggade 500m och gick en stund som avslut. Vårruset närmar sig. och jag tänker fan inte skämmas. Hem, göra iordning lunch som bestord av fullkornspaj med grillade grönsaker och en härlig kesosallad(Ja jag äter fortfarande ur matlådor hemma):

image44

Nu vilar lugnet i lägenheten. Jag tittar på National Treasure och Katterna slappar.

image45

image46

Kommentarer
Postat av: Madde

Grymt fina bilder...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback