27.03.2007 Jag är en jävel på..

Kääääärrrlleeeeeeek. Eller inte. Men har haft den låten på hjärnan sen i tisdags då den spelades på gymmet. och idag spelades den igen så det bredde ju på en del.

Idag har jag bokat tåg, flyg och hotell. Ibis hotell i gbg, tåg till gbg och flyg hem från Köpenhamn. Ska bli spännande. Man kan inte ha tråkigt i "dom" grabbarnas sällskap :)

Annars vände min pissdag när jag snackade med Pålle. Jag gillar pålle. Visst drar det ner en bit (tsss) att han är dansk. Men det får gå endå.

Idag blev det löpning och crosstrainer på träningen. Satan va jag körde slut på mig. Kanonskönt. Det enda jobbiga var att det var en kinatant på gymmet som gick omkring med en handuk dränkt i eucalyptus. Jag trodde jag skulle dö av astma där ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback