23.05.2008 Struts

Efter 40min Cross och 40min Simning trog jag till stora kvantum för att handla. Där finns det alltid massor av små stånd där man får smaka diverse produkter. Jag brukar aldrig smaka sånt eftersom jag är extremt tjurig med vad jag äter men idag såg jag något som såg ut som Chorizoskivor. Tog en bit, stoppade den i munnen, tuggade runt den lite och sen såg jag skylten. STRUTSKORV. Det var det jävligaste. Hade jag vetat innan vad det var hade jag aldrig vågat smaka. Det jobbiga var att det smakade helt ok! Det var tom gott.
Så dagens rekomendation är: Strutskorv.  (Madde jag tror det skulle kunna vara något för dig)
Föresten hade nya numret av Runners World kommit så nu ska jag krypa ner i soffan och lusläsa den.



image101


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback