11.09.2008 familjen förkyld.

Både jag och katterna har snuva. Men som att det skulle stoppa något. Igår klättrades det i 1 ½ timme. Förbannat trött i armarna efter i måndags. 2 grepp från red point. TVÅ GREPP. Men det var för mkt överhäng för att jag skulle orka. När ska jag lära mig att det inte funkar att köra 2 dagar i rad. Saksamma. Kvällen bjöd på en mils löpning på 56:52 och sen några timmars mys till idol och American pie i soffan med katterna. Ganska slapp dag med andra ord.

Idag är det tillbaka på jobbet och det känns ganska tomt utan jess här. Hon har börjat knega kvällspass på torsdagar och fredagar. Allt för att få sova. jag förstår henne. Att gå upp kl 5 varje morgon tar knäcken även på den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback