19.09.2008 En text i natten och en marathon i Stockholm.

[Sms from Special Observer]
Tack för att du är en bra inspirationskälla =)
[Svar till SO]
Nejmen va nu då? :)
[Sms from Special Observer]
Du är så effektiv med självförverkligande. Jag både har och brukar nå självförverkligande mål, men det tar oftast betydligt längre tid än jag tänkt och inte de vägar jag skulle föredra. Därför vill jag försöka effiktivisera mij själv i det avseendet. Så jag låg och funderade på det och där är du en förebild.


Igår var det meningen att jag skulle skynda mig hem från jobbet för att åka och klättra. Efter många om, men och inställda t-banor var humöret i botten och jag borde inte ens ha åkt till Karbin. Efter en timmes misslyckad misär åkte vi hem, köpte grekmat, ostkrokar och hittade på idol. Ibland behöver man en slappdag för det är ingen ide att ge sig på något med humöret i botten.
Nog om det. Det är dags för kontentan.

Jag vill verkligen springa en marathon. Ju mer jag tänker på det ju mer vill jag göra det. Hur det nu ska gå till vet jag inte men om jag så ska krypa runt den där jävla banan så ska jag runt. Men jag behöver en träningskompis. en krycka, någon som kan släpa mig eller som jag kan släpa runt. Så vem antar utmaningen? Blir det marathon redan nästa år?


Start by doing what's necessary; then do what's possible; and suddenly you are doing the impossible.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle kunna tänka mig att ställa upp. Synd att vi bor lite väl långt ifrån varandra.

2008-09-19 @ 21:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback