23.01.2009.. The spirit.. That spirit, what spirit..

Just nu känns det mesta lite tråkigt. Jag vill springa i skogen - det är för halt. Jag vill träna med klubben - Blir bara förkyld efter alla utepass som slutar i att man svettas som en gris och sen står och bli kall. Jag vill ha solen i ögonen när jag susar fram runt djurgårn - men får istället en käftsmäll av den kalla vintervinden på strandvägen.

Jag är så oerhört motiverad men samtidigt så omotiverad. Det gör mig galen. Släpp mig fri för helvete. Snälla. Om så bara för en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du behöver ut och se en riktigt bra konsert...tex Europe! ;)

Postat av: Fredrika

Du har drabbats av något som man kallar the inertiabeasts. De slänger sina sega lasson runt en och håller en fast. Som att ha trampat i tuggummi, liksom. Det fina i att det faktiskt är mycket lätt att kapa de sega trådarna, de är nämligen inte särskilt starka egentligen.



Resterna tar man bort med aceton.

2009-01-24 @ 12:49:20
URL: http://gullfot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback