10.08.2008 Mot mina principer..

Men ibland faller jag för grupptrycket endå. Så passa på att njuuta då för helvete:

I mellannamn? - Jenny Maria
Vart bor du? - Fruängen
Trivs du där? - Relativt.
Brukar du läsa horoskop? - Ibland
Har du körkort? - Japp
Favoritdjur? - Hästar
Vad spenderar du dina pengar på? - På senaste har det mest blivit friluftsprylar
Festar du? - Inte så ofta längre
Brukar du bli för full? - väldigt sällan faktsikt men det blir ju living on the edge
Antal kuddar i sängen? - 2 Om man inte räknar katterna
Kan du baka bullar? - baka är inte min starka sida
Bläck eller blyerts? - Bläck
Är du allergisk mot något? - Kiwi och idioter
Äger du ett busskort? - ja tyvärr
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Dricker helst inte mjölk
Hur ser du ut idag? -  vacker som en dag, -42 med nyfallen snö 
Nästa mål i ditt liv? - Följa mina drömmar och ha förbannat roligt på vägen
Vad såg du senast på tv? - reprisen av Allsång igårkväll
Hur svarar du i mobilen? - Tja eller Ja det är Linda
Vem ringde dig senast? - Min chef
Vad sa den som ringde? - Frågade hur det funkade på jobbet
Antal timmar sömn inatt? - ca 8
Sov du ensam? - Nej

SENASTE PERSON SOM:

Sov i samma säng som du: Jess
Såg dig gråta: Ingen koll
Fick dig att gråta: Specifika personer kan dra åt helvete
Du gick på bio med: Bänke
Du gick på stan med: Jocke
Skällde på dig: Vet inte
Skickade ett e-mail till dig: Cliche Webhosting

HAR DU NÅGONSIN:


Sagt "jag älskar dig" och inte menat det -  Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Oja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Inget "galet"
Varit otrogen? - Nej aldrig
Tar du droger? - Nej
Vad är du mest rädd för? - Att inte hinna med allt jag vill
Vilka kläder sover du i? - NTrosor och linne
Vart vill du gifta dig? - Skiter väl i vart. Det är med VEM som räknas
Vad hatar du verkligen? - Idioter. På alla plan.
Kört bil? -  Japp
Har du ett jobb? Japp
Gillar du att ha folk omkring dig? - Beror på vilka det är
Är du ett hälsofreak? - Nja. Men det är på god väg.

STUFF:

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Om.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Oftast skit men på senaste tiden har det varit mycket bra
Vill du gifta dig? - Japp
Vill du ha barn? - Inte en chans

FAVORIT:


Rum i huset? - Jag skulle vara glad om jag hade flera rum i min etta
Typ av musik? - Bra musik.
Månad? - Vår

HAR DU UNDER DE SENASTE 48 TIMMARNA:

Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Ja
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Ja
Sagt "jag älskar dig"? - Ja
Velat säga till några att du älskar dem? - Ja
Träffat nån ny person? - Ja
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Ja
Haft sex med någon? - nope

FÖRSTA:

Första bästa kompis: Ebba
Första jobb: IB ångesten kommer krypande
Första inhandlade skiva: Nån Abbasamling
Första riktiga förälskelse: Förträngt
Första begravning?: Kjell
Första piercing/tatuering: Läppen

SENASTE:

Låt du hörde: Aldrig riktigt slut med och av Lars Winnerbäck
Filmen du såg: Barnhemmet
Sak du stal: En gaffel från jobbet
Människa du slog: ingen aning, slåss inte så ofta
Stora Bussresan : Oj. Åker inte buss så ofta
Långa samtal: Jadu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback