31.07.2008 Om det fanns drömmar till salu, vilken skulle du köpa?

Igår fick jag äran att sluta redan 10.30 så jag gick ner i parken, åt min lunch, läste Close Up och bara solbadade lite innan jag drog ner på stan. Vimsade runt några timmar innan jag drog hem, åt middag, storstädade och åkte till Karbin. Härlig kväll i klätterhallen. Inte för mycket folk utan väldigt lungt. som uppvärmning klättrade jag "Speed setting" 3ggr. Sen gick vi äver till 13m och jag körde "På lördag" 3ggr. Första gången fick jag fuska på ett ställe där jag helt missade det dolda greppet men dom andra 2 gångerna gick som på en dans. Avslutade med att köra "Ingen rast; ingen ro" på 10an. Kändes riktigt bra faktsikt. lite slut i händerna efteråt. Får inte glömma jobba mer med benen ty det är svårt att dra sig upp för en vägg i ren armstyrka.

Snart borde Madde komma förbi här på jobbet. Jag ska mata hennes katt ikväll och imorgonbitti. Dom fick ju åka hem från skärgården med den för hon vägrade äta. Bortskämda lilla skata.

Idag blir det direkt efter jobbet att först svänga förbi Madde för att mata katten, sen direkt till Karbin för en timmes klättring, hem och ut på minst 60min promenad, duscha, packa och fixa det sista inför imorgon. Kla



Fan va Nepal är vackert. Jag kan knappt berga mej (ordvits deluxe) till april och tills jag får dra iväg. Om någon föresten har tips på bra rese- och olycksfallsförsäkring som täcker klättring/vandring/vistas på höjder över 5000m så är jag tacksan för tips. Har inte lyckats hitta någon bra ännu. Ska dock kolla med SKF. Dom hade någon tillsäggsförsäkring man kunde teckna så det kanske kunde vara något..

Kommentarer
Postat av: Madde

Hon är inte bortskämd.....hon vet bara vad hon vill och inte vill....haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback