30.06.2008 Sanningen om soptippen på 118800.

Jag kan säga att jag tvivlar på att någon annan arbetsplats i hela jävla sverige har det så sunkigt som vi. Det enda rum vi har att tillgå som matrum använda som sopstation. Vårt kylskåp ska vi inte ens prata om. I början på förra vecka sa jag till vår chef att det behövdes tömmas på skit varpå han sa "ja jag vet". I lördags stank det så in i helvete här på kontoret och att jobba 14timmar i en lukt som får en att vilja spy på plats är fan inte acceptabelt. Jag tämde 2 fulla icakassar i kylen med möglig gammal stinkande mat men lukten har ju satt sig i hela kylen. Idag när jag kom till jobbet luktade det värre än nånsin varpå jag lackade. Inte helvete ska vi behöva ha det så där. och att lägga in sin mat i kylen är ju att förpesta den med alla möjliga jävla mögel och baciller. Jag blir så trött.
Egentligen skulle man tagit kort på misären och slängt ut på nätet. Men det får bli nästa gång. För tro mig. Det här är varken första eller sista gången. Men så går det när folk som borde ta sitt ansvar inte pallar.

Att gammal mat i vissafall producerar gifter borde väl alla veta vid det här laget och att man kan bli sjuk utav detta gifter är ju jävligt logiskt. Jag jobbar med andra ord i ett förpestat helvete.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! Du vet väl att Stockholm alltid behöver fler P.lisor va? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback