20.03.2008 Jobbigaste tiden på dag..

Jobbigaste tiden på dagen är alltid strax efter 11 i samband med att Jess har lunch. Det är först då man kommer på hur hungrig man faktsikt är. Jag brukar smyga över till hennes plats och diskret lukta på maten. Oftast har hon något som doftar ljuvligt. Som idag. Quorn med gräddfil.
Helst av allt vill jag bara kasta mig över hennes matlåda och med ett lyckoskri slita den ur hennes händer, hoppa upp på min kontorsstol och rulla i full speed mot horisonten.

Givetvis stannar detta vid en tanke. Och jag nöjer mig med att säga lite avslappnat: -Vad gott det luktar..

Kommentarer
Postat av: Anita

Men jag vet att man inte blir smal av att låta bli att äta, då tror kroppen att det är svält på gång och spar varenda fett gnutta den kommer över. Det bästa är att äta något nyttigt var tredje var fjärde timma under dagen. Quorn + gräddfil är jätte bra mat om du lägger till lite grönt.

Postat av: Linda

Jag äter hemlagad lunch varje dag. Bara att Jess och jag inte har lunch samtidigt utan hon har före mig, därav suktandet :-)

2008-03-20 @ 17:23:34
URL: http://ars.blogg.se
Postat av: Annso

Haha, vilka roliga bilder jag fick framför mig nu! ;D

2008-03-20 @ 19:16:39
URL: http://ansj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback