02.08.2008 På äventyr i Skåne..

Jag hatar SJ. Och jag kan inte påpeka det tillräckligt. Vi hann komma till flemingsberg innan tåget havererade och vi var tvungen att hålla oss under 80km/tim mer till katrineholm där vi skulle vänta på tåget. Efter många om, men och åtskilliga timmar försenad så kom jag fram till Kristianstad där Annso hämtade upp mig, Vi åkte förbi Maxi för en handling och sen hem till deras kanonfina lilla gård för att göra köttfärssås. Vilket hus! Herrejävlar så häftligt. Ska försöka lägga ut lite bilder senare.
Nu ska vi fixa oss, käka och sen åka in till stan för lite sista sekunden inhandlingar innan vi drar iväg till vinslöv och det stundande bröloppet.

Kommentarer
Postat av: Madde

Fyllo...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback