09.08.2008 White lion @ Harry B james..

Går var det White Lion på Harry B James.Och jag måste säga att det var över alla förväntningar jag någonsin haft. För det första har jag alltid dissat Harrys som konertlokal iom att det är väldigt litet och oftast för mycket folk. Men igår var det helt perfekt. Stämningen var på topp helt enkelt. Och om man ska jämföra med dom tidigare 2ggr jag sett bandet så spöar den här skiten ur både klubben och SRF.
Jag får helt enkelt krypa till korset och åter rulla ut min bönematta. White Lion levererade till 110%. Hamnade längt fram vid scenhantens högra rida och där hittade we Jamie Law på gitarr. Inte helt fel att stå 2dm från denna fantastiska gitarrist och ordagrannt dela ett gäng svettiga hits med honom.
Jag får väl tacka för att jag blev övertalad att trots allt gå med till Harrys.






































Nu är det bara att bestämma sig för om det blir grekiskt,burgare eller blomkålsgratäng till lunch och ifall jag ska gå och Lars Winnerbäck ikväll på Zinken eller åka och Bouldera en stund på Karbin.

Kommentarer
Postat av: saran

linda.. skärpning! klart det blir lasse!

Postat av: UriahHeep

Ja, det var väl bra att du fick plåtar. Va en jävla fest hela dagen på förskolan innan.

2008-08-09 @ 18:10:18
URL: http://ungman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback