12.08.2008 A reason for living. A deeper meaning.

Igårkväll gaskade jag upp mig, snörade på mig löpskorna och drog ut. Förberädd på en helvetestur. Men se så illa blev det inte. 14km avklarades snabbt och smärtfritt och det var riktigt riktigt ROLIGT. Alla slaviska snabbpass har nu gett en fantastisk utdelning. Passade också på att ta en promenad i vandrarkängorna också runt långbro.
Imorgon måste jag hinna med att hämta ut chip och tröjan inför midnattsloppet. Jag börjar trots allt känna mig lite smygpeppad. Vi får se vart vi landar.
Idag har jag mest slappat. Handlat kattsand. Promenerat och snart är det dags att åka och klättra. Idag blir det bara helt kravlös klättring.

Sitter och lusläser en sida om en bestigning av Ama Dablam. Väldigt intressant. Tyvärr nådde dom inte toppen men resan är ju lika viktigt som målet så vad gör det.
Dagboken hittas
här 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback