18.08.2008 Take it.

För det första har jag givetvis fått extremt blodad tand av midnattsloppet. Så nu har jag suttit med tävlingskalendern i handen och försökt luskat fram några bra lopp i höst. Hittade 3st som såg intressanta ut.

12 oktorber - Hässelbyloppet
19 oktober - Hellasloppet
15 november - Tömilen

Blir bara ett av dom 2 första men frågan är vilket. Nu jävla ska det sättas PT utav bara helvete.

Igår missade jag spinningen pga av att jag tog fel på tiden med 15min. Blev istället 73 crosstrainer och jag kände mig faktsikt ganska sliten efter lördagen. idag blir det mest stressigt då jag direkt efter jobbet ska åka iväg för att vaccinera Lillis, hem och käka, iväg och klättra, hem och fika, springa in till stan och där ska jag och Madde köra vårt första pass. Jag ska alltså vara hennes PB i 3 veckor nu men målet att springa 5km. Ska bli spännande..

Nej nu är det bara att hugga i här på jobbet dom sista 2 timmarna.



Kommentarer
Postat av: bänke

ska du vara maddes personbästa i tre veckor?

2008-08-18 @ 19:01:07
Postat av: Madde

Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback