22.08.2008

Klättringen i förrgår gick ofärskämt bra. Allt flöt på och ja det gick kanon. Igår hade jag en extremt dålig dag ut alla synvinklar. Jag är trött på att alltid sätta min fritid i skymundan för mig själv. Åkte med bänke och kollade bil i Norrtälje vilket förstörde hela dagen. Visst var det frivilligt men att det ska ta nån jävla tid hela tiden.
Nej det var sista gången. Jag ska f o m nu ägna varje ledig sekund bara åt mig själv. En självcentrerad egoist ska jag bli. För jag behöver det. Jag susar fram som en racerbil utan att ens orka reflektera över mina egna behov.
Har sökt en del jobb nu. Hoppas att det ger något. Jag orkar inte stressa längre. Jag orkar inte jobba 200tim/mån. Jag orkar inte med mer oorganiserd skit. Nu får det vara nog. Nu ska jag ta tag i det här. Ta tag i hela livet. Styra upp och finna en balans. Jag beöver andas för jag kvävs från alla håll i min förbannade tillvaro.
Och det första jag ska göra är att sluta stressa vilket är lättare sagt än gjort då man har tusen saker att göra. men nu är det bara att prioritera. Och jag tänker inte göra något alls som inte gynnar mitt välbefinnande. För jag är äckligt nära den berömda väggen nu och jag orkar verkligen inte med något sånt.

Men det finns ljus i tunneln.


Kommentarer
Postat av: bänke-buske

Visst...blame the skåning för att ha tar upp din lediga tid....gör det bara...



men jag har iaf en ny fin bil.

2008-08-22 @ 18:03:05
Postat av: Catta

Det finns maaassor av lera att terapiborsta av på kusarna i stallet :-)

2008-08-22 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback