07.12.2008 Den perfekta milen.. (PB!)

Imorse, Amadores strandpromenad, Soluppgang. Det var da det hande. Vinterutmaningen. Vilken vinter foresten med 16 grader och en kritvit sandstrand med ljusblatt vatten. Benen kandes battre an nansin trots en traningsvark i vaderna som suttit i senaste veckan. Snittet blev 5:15. 10km blev 52:31. Jag kan saga att jag skrattade mig lycklig hela vagen tillbaka till hotellet. Sa stolt over mig sjalv.
Ett stort grattis till Jossan som ocksa sprang in pa nytt PB.
Fantastiska Amadores. Tack for allt.



Nu ar Jossan ute pa dykutflykt och jag ska aka ut och rida i bergen. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

SJYSST!!!

Postat av: helena

yesyesyes!!! Härligt bruden!!!! Grattis!!!! :D

2008-12-07 @ 13:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback