29.06.2008 utmattad.

Kvällen lägger sig. Jag är svintrött. Utmattad. Min blåsa i munnen värker i takt till pulsen. Dom senaste 2 timmarna har jag ägnat åt träning. Först ut var det löpning. Intervaller. 10x500 med 2min mellan. Det var maxfart som gällde. Sprang på utav helvete. Sen hem och dra på sig en tjocktröja för att ut och gå 5km i rask takt..
Idag har jag även köpt ett par jeans. Ett par svarta tighta med bootcut. Och i samma shoppningveva la jag ner projektet med att lyckas göra en kcal-snål tårta tills på onsdag. Det får bli glass och jordgubbar istället.

Nu är det bara 2mån kvar föresten..



Nattinatt..

Kommentarer
Postat av: alexandra svarar

TACK SÅ JÄTTE MYCKET :) <3

Postat av: bänkt sänkt

varsågod för byxorna

2008-06-30 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback