07.03.2008 Överansträningning på jobbet..

Jag har under en längre tid haft ont i min axel. Riktigt jävla ont stundtals. Jag kan tex inte bära väskan i vänster hand eller sitta lite snett när jag åker tbana för då gör det fruktansvärt ont. Använder voltaren gel för att lindra skiten en aning. Enda gången jag inte har ont är efter jag har tränat. Troligen därför att alla spänningar i musklerna släpper.
Nu har jag lokaliserat problemet till jobbet. först sitter jag ju vid datorn hela dagen. Sitter som en hösäck, sitter med fötterna uppe och lite laidback som i en fotölj. Sen sitter jag ju och svarar manuellt på telefonen med vänster hand, vafan jag nu gör det för istället för att svara på managern. Jag sitter även och gör ca 600 ctrl + c och ctrl + v varje dag vilket jag gör på att ganska osmidigt sätt eftersom jag sitter så skevt.

Nu ska jag i vilket fall boka tid med en naprapat för att se över skiten.

Igårkväll däckade jag tidigt. Hade varit och tagit ut mig totalt på träning. Lillmys var helt flippad igår och sprang omkring och skrek så fort man petade på honom. Sötboll.

Kommentarer
Postat av: Annso

haha, låter som en enormt ergonomisk arbetsställning =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback