23.05.2008 bloggpaus - Namaste!

Jag har varit tvungen att pausa mitt bloggande ett tag pga en motivationskris men nu är jag på G igen. Igår var jag och Jess och sprang vårruset i uppsala. Trångt deluxe skulle man kunna kalla det. Vi kom således in på en ganska dålig tid trots att vi sprang på snabbt. Det blev ju liksom trafikstockningar där vägen smalnade av.

Idag är jag hemma för vård av sjuk katt. Lillmys har ätit något olämpligt. Illa.

Föresten. Nu kom posten. Och vad låg det där: EN INBJUDAN TILL BJÖRN OCH TERESE`S BRÖLLOP! My god! Oj så glad jag blev.
Underbart! Spännande! Vad ska man ha på sig? Vad ska man kirra för present? Jag har aldrig varit på ett bröllop tidigare.
Ringde Anso och började styra upp lite planer. Åker ner och hälsar på henne i samma veva.

Spännande.

image100

Nej nu ska jag göra mig en stor god kycklingsallad och sen bär det av och träna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, kul att du blev så glad och att du vill komma =D Det kommer bli superkul=)
Jag ser fram emot att se dig med en ljuv, romantisk rosa klänning med små hjärtan på och utslaget hår med lockar ;)
Ang present )kan man önska via en blogg =S ) men den bästa present vi kan få är vår bröllopsresa, vi har önskat oss resecheckar från Ticket i HLM och resekassa av alla gäster. Vill ju ut på bröllopsresa i höst =D

Mvh Terese

2008-05-24 @ 08:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback