11.11.2008 Ett stycke omotiverat.

Hela helgen har varit omotiverad deppig och ångestladdad. Det här med löpning har ju mörka sidor också. Lite åt prestationsångest-hållet.

Har iallafall hunnit med 2 pass sen sist. Torsdagen bjöd på en kilometersamlande softis.
Distans: 5,10 km 
Tid: 00:29:55  
Snitt: 5:52 min/km 


Och sen kom helgen. Men den glömmer vi helst för nu är det ju ny vecka med nya möjligheter.

Igår var det dags för att ta sig en svängom med Maffe igen.

Distans: 18,10 km 
Tid: 01:58:55  
Snitt: 6:34 min/km 

Alltså en mystisk förbättring med 30 sek/km. Tycker jag fick bra flyt genom hela passet och pulsen började inte jävlas förän runt 15km.

Det blev föresten ingen Nordic Military Training igår. Hade sovit för dåligt och satt på toa i 45min istället. Hoppas chansen kommer tillbaka. Det verkar som att dom har haft det roligt iallafall.

Mycket känns ganska piss nu faktsikt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

hey, inte tänka negativt nu tjejen, tänk 22 dagar framåt!!!!

Riktigt bra sprunget igår!



pepp pepp

Postat av: MarathonMia

heh. Ny chans onsdag morgon 06:15 och kväll 18:00 - var där eller var fyrkant.

2008-11-11 @ 12:49:37
URL: http://marathonmia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback