16.11.2008 5:30. Glöm aldrig det du...

Gårdagen var tung. Jobb fram till strax innan 19 sen drog jag iväg för käk,öl och andra vänligheter tillsammans med en Linneaskara på Helens krog vid Mariatorget. Många av gårdagens grymma tömilare slöt upp och det var verkligen kul att höra att det gått så bra för alla. 3 öl och en HK-burgare och en hel kollektion av neonfärgade speedos senare var jag tvungen att lämna in. Ensamma katter och en morgondag fanns ju också att tänka på. 
Idag känner jag mig lite halvseg men det ska nog kunna reda upp sig också. Jobb några timmar till och sen ett soft Maffepass med Jossan.
Jag har föresten fnulat och funderat lite. och jag tror att 5:30 är ett rätt bra tempo för mig när allt kommer ikring. Så nu var då tanken att det här tempot ska nötas in tills jag bara vill spy på det. Kommer bli grymmars. Jag ser fram emot en kort snabb vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"3 öl och en HK-burgare och en hel kollektion av neonfärgade speedos senare var jag tvungen att lämna in. Ensamma katter och en morgondag fanns ju också att tänka på."

Hahaha.. du börjar bli gammal =)

2008-11-16 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback