20.11.2008 ...

Distans: 7,40 km 
Tid: 00:39:41  
Snitt: 5:22 min/km 


Igår var det tanken att jag skulle åka in på
Andreas Bengtsson´s föredrag och bildvisning på Söder men allt blev bara en stressig pannkaka och jag hann inte. Typiskt.
Träning på trötta ben hanns iallafall med. Skönt men tungt. Idag funderade jag först över om jag skulle ge mig in på Linneaträningen men förnuftet säger att jag inte borde springa ett steg idag. Tråkigt deluxe då underbara Fasanen ska leda träningen. Inte alls kul att missa så många Linneadagar. Missar ju på tisdag också då jag ska masa mig runt Ursviks extremvända. Men sen är det slut på skolket. Tar en repa till gymmet idag istället så behöver jag varken stressa eller springa.

Idag när jag öppnade mailen så fick jag föresten ett glatt besked:

" Marko Prezelj, en av världens nu mest meriterade alpinister, kommer till
Stockholm för att visa bilder och berätta om sin klättring.


"In climbing, style is my first concern, the decision-making process is
the challenge. Doubt and uncertainty are the essence; trying to balance
them with my choices is the passion."".

Underbart. Så det blir till att boka in den 30e november för en njutbart nördkväll i alpinismens tecken. Där missar du allt nått Joel!


Kommentarer
Postat av: Joel

Hm, det där berättar du bara för att göra mig avundsjuk ;)

Postat av: Linda

Inte alls Joel lilla. Inte alls ;-)

2008-11-20 @ 21:04:04
Postat av: Fredrika

Nej, vilket sjukt kul sammanträffande - jag känner Andreas B, vi partajade en del ihop på stan för hundra eller tio år sedan. Superhärlig kille. Kul att han satsar helt på äventyret!!

2008-11-23 @ 20:38:11
URL: http://gullfot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback