20.10.2008 ...

Igår kvällsjoggade jag med Jossan runt Djurgården. 15km. Mentalt den bästa rundan jag gjort på länge och det var riktigt riktigt skönt. Hade hur mkt krafter som helst kvar efteråt och kroppen kändes som att den skulle kunna mala på i flera år till. Det är så det måste bli ibland. Att varva ner och bara slappa. Njutbart var ordet sa bill..

Idag blev det klättring på Karbin i strax över 2 timmar och Dooly gästade oss för en provtur. Han skötte sig riktigt bra den gamle mannen. Jobbigt armpass och riktigt riktigt roligt. Det är skönt att känna att man bara blir starkare och starkare. Egot växer liksom i takt med hur många leder man klarar på ett snyggt sätt.

Ikväll har jag ägnat 50min åt ett intervallpass på Arc trainern i sann maffeanda följt utav 30min random styrka i gymmet.

   



Jag är springsugen. Och imorgon är det IF Linnéa-träning igen. YES!

Kommentarer
Postat av: annso

Du är så duktig så att jag mår lite illa.... =/

Postat av: bänke

är det arc trainer den heter? inte crosstrainer?

2008-10-20 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback