22.10.2008 Utebliven träning fast endå inte.

Blev inget med IF Linnea igår. På planeringen stog det Södermalm runt men det var inte läge för det i min värld. jag behövde intervaller. och efter sondagens långpass tror jag det skulle vara mer slitande att köra en långrunda till. Så jag körde på själv. 6x500 i 5:00 tempo med 300m vila i 6:00 tempo emellan. 3km uppvärmning och 2km nerjogg. Totalt 9,5 km alltså. Rätt lagom.

För övrigt köpte jag en bok igår jag tänkte tipsa om. Den heter "Den hemlige kocken" och är skriven av Mats-Eric Nilsson. Boken berättar bla om hur grundlurad man blir genom den taskigt producerade mat vi köper och om allt som finns i den. Vissa saker är riktigt äckliga. Grymt lärorik. Rekomenderas starkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback