24.10.2008 Dietvatten och löplycka.

Distans: 14,40 km 
Tid: 01:23:20  
Snitt: 5:47 min/km 


Gårdagens pass hade jag längtat till hela dagen. En liten pirrig känsla satt i magen redan från morgonen och jag kände mig på topp för ett pass i det sköna vädret. 14,4km ner till söder och genom tanto blev det. Sol och hel perfekt värme. Till min förvåning la jag upp tempot en smula redan från start och det var någ första gången jag sprang så pass "långt" i 05:47 tempo utan att ens tycka det var det minsta jobbigt. Det var bara skönt. Ren och skär njutning. Ipoden var laddad med ny musik och när Nostalgia Locomotive  med The Mo kickades igång nere i tanto var det som att dansa fram längs vattnet. Fan så underbart.
Jag skyller allt på intervallerna. För varje intervallpass sänker jag tempot en smula på mina vanliga pass.

Föresten ni har väl testat det nya kalorisnåla vattnet? Hahaha.


Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej! Bra jobbat med så långpass du körde igår.



Diet Water?? Vad är för skillnad med den vanliga vatten?



Tack för besöket ;) kram

Postat av: Catta

Haha funkar dietvatten till feta djur också? Stallgänget undrar när du kommer och hälsar på.

Hälsningar Catta och skitungen

2008-10-24 @ 13:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback