26.01.2009 Utmanad..

Blev utmanad så här är skiten:

1. Vilken typ av löpare är du?

Aggressiv snigel.

2. Hur länge har du löpt?

Sen i mars 2008.


3. Hur mycket löper du per vecka?

Just nu mellan 4-5mil.


4. Vilket är ditt "feelgood" tempo?


6:00 tempo is the shit.

5. Vid vilken ålder började du springa?

23 var jag väl då. fan jag fyller 25 iår. Tiden får snabbt.

6. Vilka andra sporter utövar du regebundet?

Sport och sport, Jag klättrar och gymmar.

7. Vad måste du ha med dig på ett pass?

Min ipod.

8. Varför springer du?

För att jag kan.

9. Har du någon gång ljugit för att få springa? Hur löd lögnen?

Har "sjukanmält" mig på jobbet för att hinna med en solskensrunda..

10. Hur ofta köper du skor?

När dom gamla är utslitna.

11. Hur ofta köper du annan löprelaterad utrustning?

När jag hittat något jag vill ha.

12. Var/hur handlar du utrustningen?


Runners store, eller någon annan sportbutik.

13. När föredrar du att springa?

En sval vårkväll eller svintidigt en sommarmorgon. Jag hatar vintern.

14. Hur ofta tävlar du?

Har bara tävlat 2ggr så statistiken säger 2ggr /år ;-)

15. Vilka distanser?

Har hittills varit 5 och 10km.


16. Vilken är favoritdistansen?


Ju längre ju bättre.

17. Har du ett mantra som du rabblar i huvudet?

"Det är aldrig ok att ge upp" Eller "kill kill kill that hill"


18. Vilken typ av vätska dricker du?

Vatten.

19. Springer du helst i grupp eller ensam?

Både och faktsikt. Humöret avgör.

20. Hur återställer du dig efter ett långpass?

Grekmat och en slacker i soffan.


21. Vilken snabbhetsträning föredrar du?

Korta intervaller eller fartlek.

22. Vart blir du oftast skadad?


Jag blir oftast skadad pga av min klantighet. men den är ju inte löprelaterad. Så skadad av löpningen blir jag inte annat än mentalt.

23. Vilket lopp drömmer du om att springa?


Swiss alpine marathon och Mont Blanc marathon.

24. Vilken kändis skulle du helst vilja springa med?

Bon jovi eller Steve Lee.


25. Vilken idrottsstjärna skulle du vilja springa med?


Vilken som helst av dom som inspirerar mig.

26. I filmen om dig, vem spelar rollen som du?


Jag själv.

27. Vilka tre löp/träningsbloggare utmanar du?

Jag utmanar Alla som läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: Joel

Apropå punkt 27, så känns det tufft att veta att jag blivit utmanad. Du är ju så mycket bättre löpare än jag ;) Men jag skulle behöva anta utmaningen - om inte annat för att bättra på löpträningen.

Postat av: funrun

har du slutat skriva? Jag saknar din vassa penna!

2009-03-11 @ 10:38:53
URL: http://markatta.com/mary/funrun
Postat av: terese

Tjena! Lever du? HUr har det gått med hästplanerna?

2009-03-13 @ 21:55:09
Postat av: Hannah

hittade precis din blogg:) riktigt fiin blogg:) titta gärna på min:)

2013-10-12 @ 14:13:31
URL: http://mantiontin.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback