03.04.2008 Träna träna träna..

Trots 45min på Crossen och 2000m rodd kände jag mig inte ett dugg trött efter träningen idag. Kanonskönt. Dock fick jag ont i axeln/skuldran idag igen på jobbet. Måste försöka tänka på hur jag sitter men vill ju inte bli invalid när man är 23. Ha ha. Släppte dock lite på träningen och nu när jag masserat med Voltaren gel så känner jag inte så mycket.

Mötte Madde på träningen idag. Kul kul. Henne ser man ju inte frivilligt längre. Från hennes sida alltså. Men så blir det väl när man skaffar familj. Alla slutar höra av sig och ingen har tid. Thats a fact.
Men men. Jag fyller livet med andra saker. Som en god fullkornspaj med grillade grönsaker....

Kommentarer
Postat av: Madde

Va fan e det där för snack..??? Det har varit lite mycket nu med Trubblan och allt...men du e rätt bra på att banga du med..men det glömmer du gärna bort...

Postat av: Linda

Svarade i din blogg.

2008-04-03 @ 18:39:25
URL: http://ars.blogg.se
Postat av: terese

hmmm.. där fick man sig en liten käftasmäll =D

2008-04-06 @ 12:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback