13.04.2008 Sliten deluxe

Stört och jobbigt att man kan bli så off och slött av en dags festande. Känns onödigt jobbigt. Igår orkade jag varken handla eller träna och idag orkade jag inte upp imorse så träningen fick bli direkt efter lunchen vilket gjorde att jag mådde illa deluxe ganska snabbt och efter 4,4km fick jag snällt ge mig för att inte hela lunchen skulle komma upp. Cyklade en stund men var inte alls på g. Ska ut en promenad lite senare ikväll får vi se om man mår bättre då.

Här är en bild från Harrys i fredags tagen av Madde.  :

image82

Föresten är den här bloggen verkligen sämt. Helt jävla värdelös plattform. Funderar på att börja blogga på annat håll. Där det iallafall går att updata utan att inläggen försvinner.


Kommentarer
Postat av: UriahHeep

Trevlig bild...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback