15.04.2008 Midnattsloppet vs. Tjejmilen..

Jahapp. Jag som hade fått för mig att Tjejmilen krockade med SRF. Men så var ju inte fallet. Nu visade det sig istället att den ligger nära Midnattsloppet. Så frågan är om hur man ska göra. Midnattsloppet är den 23 augusti  medans Tjejmilen är den 31 augusti. Kan kanske funka men man vill ju inte slita ut sig helt. Iof är det ju många månader och åtskilliga mil kvar innan det är dags så. När lönen kommer anmäler jag mig till båda helt enkelt. Nån som är sugen att haka på? :-)

Jag är föresten snuvig. Det kunde man ju ge sig fan på. Men antar att man får skylla sig själv efter i fredags. Jag som hållit mig frisk så länge nu. Men förhoppningsvis kan jag kurera bort detta ganska snabbt för det är ju bara drygt 3 veckor tills vi drar, och då MÅSTE jag vara frisk.

Dagens filmtips är föresten en komedi som heter Run, fat boy, Run. Grymt bra :-)

Nej nu ska jag fortsätta titta på film och krama katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback