18.04.2008 Sjukling..

Jaha då är man hemma och sjuk då. Jävla helvete. Hostan gör ju att man inte kan jobba. För lite snuva har ingen dött av. Men men. Tar helgen att kurera så borde jag vara hyffsat ok på måndag. Om inte annat ska jag jobba endå.
Föresten ska jag på anställningsintervju på MedaMarkt den 28e. Jag ska verkligen göra mitt yttersta för att få jobbet.  Men det är äckligt många sökande så man lär ju inte ha en chans.

Nej nu är det strax lunch och sen måste jag bestämma mig för hur jag mår idag och om jag borde åka till naprapaten.

Kommentarer
Postat av: annso

Hoppas du kryar på dig snart!
Jadu, vad jag ska bli när jag blir stor vågar jag inte säga högt än.. väntar tills jag vet om det är möjligt.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback