29.04.2008 Let the show begin..

40min Cross och 50min rask promenad blev det idag. Har lite känningar här och där men skitsamma. Nu kör vi för fullt!  På lördag tidigt i ottan tänkte jag åka ut på drottningholm och dra mig 2 (!!!) varv runt mördarstigen. Det är en ganska off road stig med klättring,klippor,sunkmark osv. Jag älskar den men har inte tagit mig runt den sen jag bodde där ute. Så nu är det dags.
I övrigt har det inte hänt något spännande alls. Dött. Har mest lapat sol, reseplanerat och läst. Synd att böcker är så dyra. Nu slog det mig att man givetvis kan LÅNA böcker. Men oftast finns inte dom böcker jag vill ha endå. Men ska kolla upp det. 
Nej nu blir det duschen, laga matlåda tills imorgon, mysa med kissarna och läsa lite.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback